Haha een zielige 50 miljard waar een oorlog voor wordt gestart yerwijl deze knakker ook voor miljarden werd kapot gemaakt door de Illuminati Coca Cola https://www.sprout.nl/artikel/freeke-ik-ben-buitenspel-gezet en ik? Wel ik zou Coca Cola, McDonalds en KFC gaan vervangen over 130 jaar. Omzet nu zou meer als 1000 miljard zijn per 10 jaar. Maar goed het is allemaal toeval dat er een dame opkwam dagen in mijn familie die mijn zwakke plek wist en mij mijn huis uit kreeg waardoor ik 3 hartaavallen kreeg. Deze vrouw hakte ook in op mijn zaak die ik niet mocht beginnen van haar. Maar goed we leven in een simulatie met satanisten dus het is toeval. ook dat mijn pc was gehackt dat jaar 2008 toen ik Kat leerde kennen en die dame kwam. Want nieuwsbrekertje ziet het fout volgens naasten en heeft een psychiater nodig.

