Als Mensen 70 jaar niet eten en drinken en overleven en Chinezen kranten in brand zetten met hun handen dan weiger ik de pijp uit te gaan. Ik maak mijn taak hier af in deze realiteit. Ik heb het naar mijn zin met tyson en de rest. Elke dag wat klappen uitdelen het lijkt wel komedie hier haha. Luister jullie luisteren naar mij. Ga naar misolo en bezoek een room. Je ziet je naam en tijd of dat van een ander. Kijk 5 seconden naar de grond en richt in een snelle blik op de secondes bij de tijd. Dan zie je hem stil staan. Je kunt een paar keer nodig hebben maar het lukt. Je kunt ook je ogen dicht doen voor 5 seconden en dan snel open. Ik kan niet toestaan dat jullie sterven en de komende glorie niet meemaken.Geloof niet in de dood. Ik ben de meest gekke persoon die jullie ooit hebben meegemaakt maar het is wel geweldig haha.

