WTF dit geloof je nooit en ik zit niet te dollen. Mijn ma had placemats gewassen van stof en op de kachel gelegd om te drogen en keert ze ze om en staat naar buiten te kijken. Ik zat achter de laptop en keer vooruit op scherm en ze stond achter me. Ik denk er klop iets niet stond ze daar 3 minuten. Zeg ik waarom sta je daar te kijken. Zeg ze: ik zag een Horror Clown naar binnen kijken of hierboven. Dus ik zeg waar is die vent? Hij was al weg zij ze ze was niet bang en bleef kijken zei ze toen ging ie weg. Had geen zin meer om door te laden en hem af te knallen. Als je bij mijn ma gek doet draai ik door. Haha ik belde rond om het te vertellen. Wat bleek nou ik kreeg niet veel later telefoon dat hij achterna werd gezeten door Hollanders vrouwen en mannen met messen. https://www.youtube.com/watch?v=9D-QD_HIfjA

 

