Ik was vanochtend beroerder als ooit. Na 6 jaar hel lijkt het einde gekomen. Mijn lever,nieren,hart laten me in de steek na 6 jaar alcohol en 40 sigaretten per dag. De wil om te leven en te vechten was er niet eens meer. Ik ben weer begonnen met trainen om mijn lichaam en geest wakker te schudden. Het spijt me lezers maar ik moet nu aan mij zelf denken en niet aan het nieuws. Ik had mijn ogen en gezicht 6 maanden niet gezien en zat telefoon radio te luisteren en keek op het scherm en zag mijn reflectie. Mijn ogen waren pikzwart. Ultimate en de anderen weten dat dat de dood is die je komt halen. Ik maak geen gein ik moet nu afkappen met het online leven en terugvechten en trainen. Ik zal er helemaal niet meer zijn voorlopig, of af en toe. Als de dood denkt mij te komen halen heb ik een verassing voor hem. https://www.youtube.com/watch?v=Vu7i5wxVXQ0

