Ik spreek uit ervaring en de vaste lezers hebben heel mijn leven kunnen volgen. Van het punt dat ik een alcoholisch wrak was wat vocht voor de waarheid en onze creator tot een emotioneel wrak wat dagelijks werd aangevallen door negativiteit en haat. Niet meer. Ik ben aan het opknappen en aan het afbouwen volgens plan en hou woord. Ja ik viel Vrijland aan uit deels waarheid en deels negativiteit en haat. Niemand kan Satan weren in deze Wereld. Ik heb God gesmeekt om hem van me af te halen en Jezus maar ik werd neergeslagen tot op de knieen. Ik heb ook gezegd dat ik op eigen kracht zou vechten tegen Satan. Jezus had God nodig tegen Satan en Neo uit de Matrix hulp. Voor mij was er geen hulp. Maar ik sta op en alleen en voel me terugkeren. God creerde mij om te zijn wie ik ben en zo zal dat geschiede.

