Negativiteit sloopt. Deze website was bezig Nederland te wekken en had per dag 7000 a 10.000 bezoekers. nieuwsbreker ging ten onder aan trollen die de mensen beinvloeden. Ik zelf ben ook schuldig aan de negativiteit hier. Voed mij met negativiteit en ik ga ten onder. Voed mij met postiviteit en ik bloei op als de Generaal en de rest ook. Ik wil vanaf nu geen bullshit getrol meer hebben want je vliegt eruit en niet met KLM naar een vakantieoord. Klagen mag maar trollen die denken laten we het verzieken zijn niet meer welkom. Wilders heeft een leger van miljoenen maar heeft hij jullie ooit verteld over 9/11 en de Chemtrail genocide. Het is beter de waarheid te volgen dan iemand die het verbergt. Vanaf nu af aan vechten we met zijn allen. Online en in elk reactieforum waar dan ook. Als wij niet allemaal terug vechten voor onze vrijheid wat heeft dit leven dan nog voor zin?

