De Duitse regering heeft er alles aan gedaan om de ophef rond de Keulse massa-aanranding zo klein mogelijk te houden. Dit blijkt uit een getuigenis van een hoge politie-officier voor een speciale onderzoekscommissie http://www.nujij.nl/algemeen/keulse-politie-geeft-toe-merkel-wilde.35911310.lynkx
161 reacties Post your own or leave a trackback: Trackback URL

  1. Peppie van Kokkie schreef:

    OH NOES!!! ITS THE END OF THE WORLD!!!

  2. Peppie van Kokkie schreef:

  3. hema medewerker schreef:

  4. Peppie van Kokkie schreef:

  5. Peppie van Kokkie schreef:

    • waterman10 schreef:

      Kijk,daar heb je Swemmer op straat die in z’n pamper schijt uit angst om naar Nederland terug te keren.

      • Uit Naarden schreef:

        Prijs jezelf maar gelukkig want je kop had er al af gelegen.
        Prioriteit nummer 1.
        Hans de Bie, kankermongool

      • waterman10 schreef:

        Blufjoker,je weet nog niet eens het verschil tussen 1 en 2.

      • Uit Naarden schreef:

        Nee misschien ook niet maar deze gek hoeft dat verschil ook helemaal niet te kennen om jou de tautievus te rammen

  6. Uit Naarden schreef:

    De achterkamer in Crooswijk; kijk ‘em zitte die pisvlek:

    • waterman10 schreef:

      Heb je een selfie gemaakt Swemmer?

      • Uit Naarden schreef:

        Nee; ik nam er 1 van jou bij de truckstop.
        Je had nog maar net op tijd die penis van Henk Wijngaard uit je reet

      • waterman10 schreef:

        Nee hoor,NL chauffeurs zien er zo niet uit.
        Geef nou maar gewoon toe dat het een Swemmer selfie is.

      • Uit Naarden schreef:

        Nee, een fred swemmer selfie herken je aan een goed stuk wapentuig om mee in je oor te kietelen

  7. nieuwsbreker schreef:

    Ik heb hier een foto van je moeder peppie

  8. nieuwsbreker schreef:

    Uit Naarden jij kunt neuken duizend Arabieren met baarden. Vuile rotte pleuris flikker.

    • nieuwsbreker schreef:

      Je moeder heeft een kaakslot van het pijpen.

      • Uit Naarden schreef:

        Jij kunt het weten necrofiel; ze is al een poosje dood heu-eurrrrr

      • waterman10 schreef:

        Kun je niet beter je moeke achterna gaan Semmer?
        Je hebt hier op aarde niets te zoeken.
        Mensen zoals jij staan op de dodenlijst.
        Jouw klein persoonlijk wapenverzet is een peuleschil voor de grote jongens.
        Fred Swemmer aka rambini tegen de supermacht.
        hahahahaha,de grootste joker hier op dit beeldscherm genaamd Fred Swemmer oftewel postnaam uit Naarden.

      • Uit Naarden schreef:

        Semmer?
        Het is Swemmer; analfabetische jostimongool

      • waterman10 schreef:

        Ja Swemmer bedoel ik ook, lettermongool.

      • Uit Naarden schreef:

        Goed zo, danmag je m’n naam blijven gebruiken.

        Wel goed onthouden he!?
        We zullen jou eens flink hersenspoelen en dat waterrrrrrr laten klotsen in die bovenpan van je

  9. Coszmo schreef:

    Zou Alexia daar van houden ? Necrofilie ?
    In eens begint het me te dagen . Daarom heeft hij het altijd over (overleden) moeders !!!

    • Uit Naarden schreef:

      Hans “WaterDROL” de Bie is ook zon figuur.

      Typisch voor een trucker; allemaal kankerlijers

      • waterman10 schreef:

        Jalours Swemmertje?
        Kom effe voor mijn cabine staan als je lef hebt.
        Geef ik een stroop gas en plet ik je met 50 ton.
        Voor iedereen rem ik,maar voor jou maak ik een speciale uitzondering.
        Ik heb de officiele toestemming om de afdruk van mijn bandenrubber op je kankersmoel te zetten.

      • Uit Naarden schreef:

        Zal een beetje moeilijk rijden voor je worden met een schot hagel in je muil

      • Uit Naarden schreef:

        RIP Hans de Bie

      • waterman10 schreef:

        Die hagel van jou raakt me niet.
        Trouwens mikken kun je ook niet.
        Tegen de tijd dat je probeert te mikken staat mijn gril al voor je kankerneus.
        Ik schat dat 70 km/h snel genoeg is om je te pletten,maar 87 km/h zou ik nog fijner vinden.

      • Uit Naarden schreef:

        Mwaaaaaa; een kogel haalt al gauw de 1200 km per uur, dus waar blijf je dan met die opgevoerde skelter van je.
        Ik schiet die hele grill aan zessen

  10. Uit Naarden schreef:

    WaterDROL na een flink pak slag van Fred Swemmer

  11. Coszmo schreef:

    Hierboven de laatste daden van ALEXIA voor 3 juni

  12. Uit Naarden schreef:

    WaterDROL Hans de Bie in Eigen persoon:

  13. Uit Naarden schreef:

    Hee waterDROL, 3 juni komter aan …….
    Rij maar vast tegen een boom met je schurftekop door de voorruit

    • waterman10 schreef:

      4 juni komt er ook aan en alle dagen erna ook.
      Mijn werkagenda staat voor het hele jaar al vol met ritten.
      Oh,en bomen rij ik niet tegen aan.Ik blijf op het Nederlands asfalt.
      Al ga je op je kop staan werkeloze nerd Swemmer

      • Uit Naarden schreef:

        Tja wat je werkloos noemt; ik verdien ze makkelijker dan jij rukkertje.

    • Uit Naarden schreef:

      En nou maar hopen dat die truck vanzelf met een pleurisgang over die lul heen maait.
      Zeg maar gedag tegen me moer als je ze ziet waterDROL

      • waterman10 schreef:

        Hopen is een,maar werkelijkheid is twee.
        En mensen proberen waterman10 al tijden de dood in te jagen en ineens is die er weer hahahahahahahaha.
        De beste trucker prijs van Nederland gaat dit jaar weer naar waterman10.
        Zoef zoef hahahahahahaha
        Toedelokie maar weer loosers.
        Ik ga een hapje eten en daarna eens een goede slok Jack Daniëls.
        Smaakt beter dan dat gore bier van Swemmer,wuhahahahanemen.

      • Uit Naarden schreef:

        Bier?
        Nou mij niet gezien hoor drankkegel.
        Ja pijp jij die Jack Daniels maar een hortje, ik heb begrepen dat je daar expert in bent

      • waterman10 schreef:

        Een borreltje is gezond.
        Zeker als je een hele dag gewerkt hebt.
        Ach,maar wat weet die waardeloze werkeloze Swemmer nou wat dat is.

      • Uit Naarden schreef:

        Werken is voor de slaven; ik trol er lekker op los en vang jouw zuur verdiende truckerscenten in mn knip.

        Wel wat overuurtjes draaien he

      • Uit Naarden schreef:

        Ja ineens issie er weer………..
        Het vervelende nadeel van elk kankergezwel

    • waterman10 schreef:

      Jij ook,klein klein kleutertje laecatara.
      Ga jij eens snel naar de keuken en gedraag je eens.

      • Uit Naarden schreef:

        De keuken?
        Krijg jij gewoon effe gauw de vliegende vlampijpenpleuris

      • waterman10 schreef:

        Heet jij soms laecatara lullo?
        Laat die keukenprinses zelf reageren hier met haar knip en plak werk.
        Meer kan ze volgens mij ook niet.
        Mijn vrouw kan tenminste nog een echte heerlijke avondmaaltijd klaarmaken in de keuken.

      • Uit Naarden schreef:

        Je vrouw?
        Die hoer van Centraal bedoel je waarschijnlijk.
        Met die enorme puist op d’r kut

      • Lynx schreef:

        Straks komt ze weer met de tekst.het is weekend,of het is bijna vrijdag-simpel blij1!!!!!!

  14. Uit Naarden schreef:

    Voor Hans de WaterDROL:

    Flinke stroop gas geven en neem zelf ook een hijs

  15. waterman10 schreef:

    Pleur op Swemmer of kom voor mijn cabine staan als je een echte vent bent.

    • Uit Naarden schreef:

      Man, de stront loopt nog langs je pijpen van die AR15 foto.
      Ruim die zooi eerst maar eens op , dan lullen we weer verder.

      • waterman10 schreef:

        hahahaha,ik bang voor je?
        Droom jij maar fijn verder kleutertje.
        Ik wijk geen meter voor je al sta je ergens met je AR15.
        Ik heb het je al gezegd hufter,ik wals met 50 ton over je heen en je bent geschiedenis.

    • Uit Naarden schreef:

      Tegen de tijd dat jij die playmobiel Mercedes in positie hebt, lig jij al lang en breed een partijtje lood te vreten.
      Die hele kop van je als een meloen uitmekaar gespatterd

  16. laecatara schreef:

    ga buitenspelen vent

  17. laecatara schreef:

    kom maar op met je gelul

  18. waterman10 schreef:

    Nee,wat jij ziet is waterman10 die niet wijkt voor laffe internet trollen zoals die Swemmer.
    Ga eens wat nuttigs doen keukenprinses als alleen maar wat van die waardeloze plaatjes hier plakken.

  19. Peppie van Kokkie schreef:

    ATTENTIE ATTENTIE!!!

    3 JUNI AANSTAANDE !

    MET ONDER ANDERE OPTREDENS VAN:

    -D.J. MESSY-JAS
    -GENERAAL A. NAAL EN DE DILDO’S
    -RRRRRREEETPETERRR ANDREET
    -D.J. TURK MET ZIJN BESCHIMMELDE AUGURK

    EN ALS KLAPPERRRR

    DE RELIEBAND : JEMOEDER

    KOOP NU KAARTJES VOOR WO 3 BEGINT!
    DE EERSTE 300 BEZOEKERS KRIJGEN EEN PLANEET X SLEUTELHANGER!!

    KOMT ALLEN!!

  20. Uit Naarden schreef:

    Ik zag net een clip van waterDROL in zn truck.
    Het blijft ook een enorme LUL; niet door 1 , maar door 2 treinen geknipt en geschoren

Geef een reactie

